رسپينارسپينا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا (رسپینا)

اولین بابا گفتن

1393/4/10 0:50
نویسنده : مامان رسپینا
1,831 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم 9خرداد 93 داشتم از پله ها می اومدم بالا که شنیدم گفتی بابا با خودم فکر کردم که حتما اشتباهی شنیدم که اما وقتی اومدم تو و از بابایی پرسیدم که رسپیناگفت بابا؟که بابایی تایید کرد و گفت بله دختر گلمون گفت بابا البته بیشتر اینطوری تلفظ میکنی بابابابا

عزیز دلم چند روز پیش 93/4/5 میخواستی دست به چایی بزنی که بهت گفتم دست نزن جیززززه که تو هم برگشتی بهم گفتی جیزززز فدات شم.

عزیزم یه ماهی هم میشه بای بای رو هم یاد گرفتی و دستتو به علامت بای بای تکون میدی وقتی بهت میگیم بای بای دستتو تکون میدی

و اماااا نی نای نی نای دختر گلم جیگر مامان وقتی بهت میگیم نینای نینای یااینکه آهنگ شاد میشنوی دستاتو میاری بالا و تکونشون میدی یا اینکه پاهاتو تکون میدی یا کمرتو به هر حال دختر مامانی رقاصه هست قربونت برم

عزیزم چند هفته هم هست که دست زدن رو یاد گرفتی وقتی بهت میگیم دس دسی با اون دستای نازت دست میزنی

عزیزم یکی دو روز هم هست که از وسایلا میگیری و خودتو بلند میکنی و سر پا وایمستی ماشالله به دختر گلم

 

و در آخر مامانی علت اینکه تاریخ دقیق کارهاتو نتونستم برات بگم چون اینترنتمون قطع بود و نمیتونستم بیام و وبلاگتو آپ کنم برای همین تاریخ دقیق کارهات یادم رفته.

 

پسندها (2)

نظرات (0)