رسپينارسپينا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا (رسپینا)

قبل از ده ماهگی

1393/6/29 16:41
نویسنده : مامان رسپینا
119 بازدید
اشتراک گذاری

پارک کوهستان記号だよ。矢印。下 のデコメ絵文字

امیرحسام و محیا و رسپینا

میخوام گوشی تلفنو بردارم دستم نمیرسهunhappy smiley emoticon

من قصدم فضولی یا بهم ریختم کشو ها نیست دارم مرتبشون میکنمخندونک

دارم درس میخونم

انگار این لباسشویی هم مشکل فنی داره باید تعمیرش کنم34.gif

میوه خوردن دختر گلم

من دارم این خونه رو ترک میکنم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

                                                              خونه ابا(مامان بزرگ بابایی)上・下 矢印的な。 のデコメ絵文字

روسری مامان جون بهم میاد؟؟؟

سوار ماشین شدنی هم دوس دارم بغل بابایی باشم

گردش رو هم دوس دارما اما تا سوار ماشین میشم زودی خوابم میادشکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خواب آلو,شکلک خوابالود,شکلک خواب,شکلک خمیازه,,get cute,smiley funny,get lazy,get sleepy,get more sleep,smiley yawn,,الحصول على لطيف,مبتسم مضحك,الكسل,الحصول على نعسان,الحصول على مزيد من النوم,م

دارم رانندگی هم میکم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)